1.5.06

Un bon pla

Un bon pla

Vaig pagar a un sicari perquè m’atraqués mentre passejava amb la meva noia, per poder fer-lo fugir i quedar com un déu davant d’ella. Un bon pla. Passejàvem pel trencaones, arribà i ens demanà els diners. Però abans que jo pogués reaccionar, la meva xicota li va fotre tal hòstia que el va matar. Jo estava desconcertat, però ella digué que el millor seria tirar-lo al mar. I, tot i que ella no ho sabia, jo tampoc volia que m’hi relacionessin. Des d’aleshores, l’autoestima de la meva xicota ha crescut moltíssim, però ara jo, quan estic amb ella, tinc por.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

LA TIA EIXA EPERE Q ETE VONA
I EL CONTE EST VE

Anónimo dijo...

com que molt llest eeeeeeeeeeeeeee?

Anónimo dijo...

el de dalt no soc jo!!!!

Anónimo dijo...

s Rafa

Anónimo dijo...

MARTI ES TONTO

Anónimo dijo...

FANTI ESIDIOTA DEL CUL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!