3.5.06

Fantasmes de biblioteca

Fantasmes de biblioteca

Els esperits es manifesten a les cases amb signes subtils i ominosos, taques de sang a les catifes o portes que grinyolen de nit. Després s’animen i comencen a moure mobles i llençar gerros. De vegades arriben a les mans, ectoplàsmicament parlant, amb els residents. Però a casa meva els fantasmes només actuen en els llibres de la biblioteca; canvien els finals, fan comportar-se als personatges de les novel•les de manera insospitada, o trastoquen noms, adjectius i adverbis per provocar un bon daltabaix. Jo ja no utilitzo els llibres de receptes des que un dia vaig estar a punt d’enverinar-me.

14 comentarios:

Nestor dijo...

M'a agradat molt ha estat molt divertit.
A sigut molt divertit i ha estat molt bé felicitacions de part de Nestor desde la escola gavina.
POSDATA:
Si hi ha faltes de ortografiano es la meua culpa soles tinc 12 anys,adeu i bon nadal.

Virginia dijo...

Sóc Virginia, de 1r d'ESO de l'Escola Gavina.
El conte està xulo perquè m'agraden les coses de fantasmes i al final porta una petita ocurrència d'humor.

Anónimo dijo...

yeeeeeeeeee ferran com estas?

fernandito wapito dijo...

que passsa va tios conteu algo

coñitosss by fn dijo...

ke tal penya kom este es me e ficat un salvapantallas de kukuxumusu

va dijo...

andre arii va tios lla

ari i andrea les mes wapEssws!! dijo...

Que voleu vosaltres emmmmmmmmmmm!!!

Anónimo dijo...

buuaaa tio quin conte mes educatiu :s aixo fa pudor xiquets mare meua pero al final pues q molaaa

Carles dijo...

Hola, em dic Carles i a mi m'agraden els fantasmes, però no la biblioteca, perquè a la escola no faig res.

M'ha agradat perquê sí i és molt educatiu, però ja sé que els fantasmes no existixen.

Adéu

perdo de part de el comentari numero 5 dijo...

perdo per el comentari numero 5 soles bolia pasarli un comentari a un amic estic molt arrepentit per el ke e fet ho sent

Anónimo dijo...

merda

juli@ dijo...

molt guai aquest conte de fantasmes però, quines mentides són aquestes?
és divertit i guai.
Sóc de l'escola Gavina de Picanya.
Bo... adéu i bon Nadal! otaku

son goku dijo...

Aquest conte està molt bé. Et felicite. jo mai haguera fet un conte així. Doncs això, que està molt bé i que t'ho passes bé en Nadal.
Regala als teus fills, si en tens, una play station 3.

Anónimo dijo...

coco